Informació per a la digitalització d’empreses
Arran de la crisi sanitària, s’ha accelerat el procés de digitalització de les empreses
Els últims mesos, arran de la crisi sanitària, moltes empreses s’han vist en la necessitat de començar a vendre per internet o d’implantar el teletreball... I com que aquesta nova realitat digital serà habitual inclús després de la pandèmia, s’han implantat mecanismes d'informació i ajuda en matèria de digitalització. Per exemple:
- «AceleraPyme». És un portal (www.acelerapyme.gob.es) destinat a ajudar les pimes per a fomentar-ne la digitalització i en el qual trobareu solucions de finançament i ajuda econòmica, assessorament i recomanacions sobre ciberseguretat, etc. També us podeu donar d’alta de manera gratuïta a un servei de newsletter.
- Sistema Nacional de Subvencions. Es tracta d’una base (www.infosubvenciones.es) que publica les ajudes i subvencions que convoquen les administracions. Trobareu un cercador en el qual, seleccionant la paraula digitalització accedireu a ajudes en aquesta matèria.
- Institut de Crèdit Oficial (ICO). La línia de finançament de l’ICO «Financiación Empresas y Emprendedores», disponible a la pàgina web de la institució (www.ico.es), finança projectes de digitalització, en particular els que es destinen a fomentar solucions de teletreball.
Els nostres professionals us poden assessorar en matèria de subvencions i sobre l’accés a línies de finançament de l’ICO.
-
El dret d'informació del soci
El soci d'una SL pot aprofitar la junta d'aprovació de comptes per demanar informació sobre salaris, filials o contractes?
-
Aportacions de socis
Poden ser necessàries si la societat té pèrdues.
-
Aportacions dels socis per compensar pèrdues
Quan una societat té pèrdues i no disposa de reserves suficients per compensar-les, els socis poden aportar fons sense necessitat de fer una ampliació de capital.
contingut exclusiu